Trött i kroppen

Längesen jag kände mig så trött i kroppen och själen. Nästan som att jag är nedstämd. Försöker ta hand om mig, äta rätt och motionera.
Livet lunkar på som vanligt och tristessen smyger sig på. Längtar ut med husbilen men det finns det inte tid för just nu.

Hästarna har vilat veckan som varit då det här regnat och varit kallt. Skulle ridit i går lördag men jag orkade inte. Tog några längre promenader med hundarna i regnet och var mest inne och grejade. 
Jonas bygger och bygger på våran altan så att staketet ska bli klart. Många sektioner som ska byggas.

Börjar känna mig aningens förkyld så kanske därför som kroppen känns trött och tung.

Söndagar ger mig alltid  känslan av att vilja vara mer ledig... 
Stannar nog kvar en stund till i sängen fast kl är 9.30.

Kroppen skriker vila så då får den vila. Ska hoppa i spabadet sen och sköta om mina trötta fötter i dag. 

Önskar er alla en fin dag!