Söndag är vilodag😁

Vad är vilodag egentligen? För vissa innebär det att man egentligen inte gör någonting. För mig innebär det kvalitetstid hemma med mina hundar och hästar💛Älskar mitt Bårarp! 
Startat dagen med en god frukost med maken🙏 Snart har vi varit gifta i 27 år! 
Helt galet när man tänker på det. Han är den som känner mig utan och innan och märker direkt om något är galet. 

I dag ska jag fortsätta med mina unghästar. Alma ska hanteras från marken och Vikingur ska jag också jobba från marken i dag och han ska även bli duschad. I går red jag på Vikingur för första gången ute i skogen tillsammans med pappa Eyvindur. Han känns positiv och tänker framåt. Lite svårare att förstå vad man vill på banan, men det kommer. Det är en härlig känsla att rida in sin egen uppfödning. Han visar mycket tölt 😍
Vilda är med överallt. Här bygger vi en ny hage vid jordkällaren. 

 Blir nog en ridtur på Eydis,Svingla och Komma också under dagen. Ska fortsätta att rida Svingla själv nu så att hon vänjer sig vid det. 

Lite vallning med Blossa står också på agendan så bäst att sätta fart.