Njuter i stunden💕

Lyssnar pĂ„ kroppen och stannar upp för en stund. I dag skiner solen och fĂ„glarna kvittrar överallt. HĂ€rligt! Sitter utanför min lilla röda stuga och dricker en kopp citronte. Min favoritplats pĂ„ jorden💕


Lugn och ro i kropp och sjĂ€l. 

Nu börjar klematisen vÀxa och ta fart uppe vid pergolan. Det kommer att bli sÄ fint!

Passar pÄ att njuta av de vackra vÄrkvÀllarna pÄ hÀstryggen nu nÀr vÀdret varit sÄ fantastiskt! Svingla gÄr som tÄget och töltar helt fantastiskt. Hon behövde bara lite tid pÄ sig.


Mina silverprinsar Àr sÄ vackra och de smÀlter sÄ vackert in i det vackra landskapet. En fröjd för ögat.




Till hösten ska jag  pĂ„börja inridningen av lillemannen om han kĂ€nns redo för det. Annars vĂ€ntar jag till vĂ„ren. Han fĂ„r ta den tid han behöver. Tycker inte det var lĂ€nge sedan han föddes. SpĂ€nnande! Eftersom tvĂ„ av mina ston börjar bli till Ă„ren och Eyvindur Ă€r 25 Ă„r sĂ„ kommer jag att behĂ„lla Vikingur. Han kommer att bli en fin ridhĂ€st💕