Morgonmeditation, stanna upp och ta hand om sig själv

Tittar ut genom mitt sovrumsfönster och hör fågelkvitter och dimman ligger tät. Det är vackert det också. 
 Genom mitt köksfönster skymtar jag ridbana.
 Det är måndag morgon och jag har en tuff arbetsvecka framför mig. Många möten och saker som ska göras.
Laddar med en kopp citronte💕Det rensar kroppen också.  

Drar ett änglakort och mediterar.

Ber om vägledning. Ska tänka på mig själv då jag har arbetat väldigt vårt under en period. Min kropp och själ längtar efter näring. Jag behöver vända blicken inåt och säga stop ibland. Det är svårt ibland tycker jag då man vill ge så mycket av sig själv till andra. Men jag lyssnar på änglarna, drar i bromsen och stannar upp och tar hand om mig! Det är lätt att hamna i obalans när man ger till andra. 

Tack mina änglar för dagens vägledning som kändes helt rätt💕

Nu till arbetet påfylld med ny energi och insikt.