En händelserik vecka


Vi har haft vigsel på gården. Ett vackert brudpar som vigdes ute i Bårarp❤
Det blev ett mycket vackert bröllop. 

En långritt har jag hunnit med sedan sist. Vi red iväg ut i skogarna i Sandseryd en stilla och skön majkväll från hästryggen. Såg älg, rådjur och harar😍 Livet när det är som bäst.
 Våra lamm och tackor har det bra på Ekön. Det är en vacker syn.
 Mina söner uppvaktade mig på mors dag med blomma och chokladpraliner från chokladverkstan. Alla flickvänner, fruar och barnbarn fyllde drängstugan. Älskart❤
 Under veckan som gått har jag haft en friskvårdsdag med mina anställda. Jag bjöd hem alla till mig. Vi startade med frukt o godis och en vacker promenad i det vackra Bårarp. Under promenaden fick de lösa kluringar och beundra naturen, hästarna och lammen de träffade på under promenaden. Det var soligt men lite blåsigt men humöret var på topp. Sen bjöds det på planka och efter det dansades det linedance med en fantastisk instruktör.

 Så jäkla roligt alltså😂👏💃
Tack min fina personal som gör livet bra och meningsfullt för våra äldre❤

Avslutar med den här underbara bilden på August och lilla Tage💜


Tacksam och glad går vi nu in för en ny helg!