Bröllop, hästar och barnbarn

Det känns som att jag bor på den vackraste platsen på jorden🧡 Bårarp🧡 I alla fall för mig. När jag kommer ridande med denna vy så känner jag en sån enorm tacksamhet över att jag bor här, mina älskade djur och våran fina gård!


I dag har killarna fått komma ut på grönbete. Det är så vackert i den ängen där de går nu och jag hoppas att de känner likadant som jag och njuter av den vackra naturen.  Vackra vyer, kuperat och stora stora ytor har de  att springa på så bättre förutsättningar är svårt att få. De kan inte få det bättre enligt mig.


Min fina Eyvindur är nu 25 år. Han är frisk och pigg och han rids lite försiktigt för att hålla igång så att han inte blir stel💕


Min silverprins prins Viking växer så fint och han är så trevlig i hanteringen. Efter kastreringen gnagar han inte lika mycket på de andra hästarna😂

Snodde denna bilden från Lina🙈 Vårat lilla barnbarn Tage nu 5 v. Han växer och frodas💚 Älskar mina barnbarn så att det gör ont💜
 Så här såg Blossa ut efter en ridtur i helgen. Hon sprang glatt ner och badade i bäcken för att sedan rulla sig i all skit hon kunde hitta🤣 Tog mig 40 min att få henne ren. Hon var full med grus😱

I dag har Noah ridit lite. Han är riktigt duktig nu min lilla skrutt💚


Nu är kroppen allt lite trött. Sitter i soffan och dricker te. Vi har städat logen i dag efter gårdagens bröllop. Bröllopsparet var mycket nöjda. 

I morgon är det en ny jobbvecka..ser fram emot den!

🌾Ha det fint🌾