Härliga promenader och lång frukost

Har inte semester än men det känns så. Min chef har sagt till mig att jag får jobba hemifrån min sista vecka innan semestern. Som kurator har du egentligen ingenting att göra nu. Lyx att få lästid hemma!Tar långa promenader med hundarna på morgnarna och kvällarna och njuter av stillhet och långa frukostar. I går kväll fångade jag mina silverprinsar på bild i skymningen. 

I dag startade jag dagen med lång frukost innan en powerwalk med hundarna! Så uppfriskande och härligt! Njöt av mitt morgonkaffe i mina nya keramikkoppar från paradisverkstan😍 efter promenaden.

Ska nu ta tag i lite hemmajobb en stund. 

I eftermiddag blir det lite handling inför helgen då vi åker till Eskilstuna på islandshäst sm. Det ska bli roligt! I morgon kommer hovis och på torsdag ska vi träna vallning. Fullt upp denna jobbvecka😉