Regnet drar in samtidigt som jag är rik på livet

I går rullades det sista hösilaget in. Skönt! Skörden blev riktigt bra i år.
Gör inget att man jobbar ett par veckor till. I dag kommer regnet för att bita sig kvar ett tag. Ska fixa och dona lite inne i helgen med tvätten så att det är klart till semestern börjar. Det är eftersatt i min tvättstuga. Inte direkt något jag prioriterar.

Jag njuter i nuet, lyssnar på ljudböcker, rider, promenerar med hundarna och känner mig stark. Försöker njuta av det vackra i vardagen. Barnbarnen förgyller min vardag hemma 😍.



Små vardagliga ting som att plocka färska ägg hos mina hönor på morgonpromenaden och att gå borra in sig i en hästman  och mötas av en mjuk mule och en kärleksfull smekning är det som är lycka för mig😍 


Nu cykla till jobbet. I dag blir det lunch med Petra på matmarknaden.

Jag är rik på livet❤