Nedvarvning, hästskoj och bröllop


Det har varit otroligt mycket jobb med logen de senaste 5 månaderna så nu behövde vi lite nedvarvning och vila. 
Vi packade husbilen för att åka till Mönsterås och Häradsvallen över Kristihimmelfärdshelgen. Så många fina hästar, vackert väder och trevligt sällskap.

Båda hundarna skötte sig perfekt 😍 De älskar att vara med oss på allt vi gör. 

Efter tävlingen och insupandet av sol och tjusiga hästar drog vi över till Öland. Kamperade hos Jossan och Anders i deras fina sommarhus i Saxnäs.  Vi backade in våran husbil på tomten. Plank runtom så man slapp kolla hundarna hela tiden. Vilka trevliga dagar vi hade😂 Tack våra fina vänner😙 för goa skratt och god mat. 
Det gör aldrig ont att komma hem igen. Tvärtom värker hjärtat av våran vackra gård.


Firandet av min 50 års dag fortsatte efter Ölandstrippen. Jag blev hemjuden till en vän som bor i Lyckås. Det var flera vänner ditbjuda så jag blev rejält firad med champagne, räkcoctail, lamm och rabarberpaj. ❤❤❤ Vi satt ute tills solen gick ner och vi hade så trevligt!  Hade med mig mitt rullande hus😍 så jag kunde sova över. Blossa följde med mig och vi tog underbara promenader utmed Landsjön i solkenet. Sen fick vi en god frukost på morgonen innan det var dax att bege sig till jobbet. Vilken lyx❤
Syrenerna blommar nu för fullt och det doftar ljuvligt!
 I helgen som gått hade vi uthyrt till bröllop. Det blev så lyckat och brudpatet var sååå nöjda. Nu i helgen är det bröllop igen.


August har hämtat hem en grävmaskin över helgen så nu äntligen påbörjar vi bygget av vårat nya hus👌. Nästa projekt: check💪