Mina älskade hästar och tisdags aw


Fick sno några bilder som Camilla fotade i helgen. 
Här är min älskade Eyvindur❤
 Vikingur är en färgklick i hagen. Han är nu snart 9 månader❤



I går gick jag och Annika på Picnick på aw. Så mysigt och gott! Vi har nu bestämt på jobbet att det får bli lite tisdags aw nu i vår. Fler vill hänga på. Älskar mina arbetskamrater❤

Hann med en ridtur i går också efter aw:n. Skönt med ljuset. När jag och hundarna kom tillbaka stod Jonas beredd med Svingla. Sadlade av och bytte häst. Sen tog vi en sväng till. Svingla hade öronen framåt och svarar på känsliga hjälper. Hon fullkomligt flög fram i galoppen och Jonas var sååå lycklig😀




I dag är det onsdag och har nyss kommit in från stallet. I dag red vi en lite kortare runda med tempo och sedan lite lösgörande övningar på banan. Min fina Eydis❤