Kul framåt

Vaknade i dag och hoppade upp ur sängen i tron om att det var fredag :))) Ack så besviken jag blev när jag insåg... Bara att rycka upp sig och hitta tillbaka till torsdagsglädjen och tänka att snart är det fredag :). Drog ett änglakort och genast kändes det bättre. Redo att flyga! Undra vad det kan betyda?
 Blossa tycker nog att det börjar lukta vår <3 Gick en härlig morgonpromenad i morse med hundarna. Det var lite disigt men det känns nu att våren kommer så sakteliga smygande och fåglarna har verkligen vaknat till liv.





Har flera roliga saker inplanerat i vår. På påsklovet åker jag, Jonas och hundarna till Tyskland några dagar med husbilen. Ska förena nytta med nöje😉 Passar då på att semestra några dagar i samband med helgerna. Hundarna har pass redan. Blossa ska få sin ett års vaccination innan bara så det ska jag fixa med i dag.


Andra helgen i april drar jag och Blossa upp till hennes uppfödare med husbilen för vallhundsträning. Jonas hinner tyvärr inte då det är mitt i lamningen.  Kommer då att träffa flera av hennes kullsyskon. Ska bli väldigt roligt. Som jag har längtat!
Veckan efter påsk har jag tagit semester två dagar. På torsdagen är det vallhundsträning igen för Karin Söderberg för unghundar och fredag och lördag är det kurs för Atli med Eydis. Vi är fyra i stallet som ska roda kurs, ev sju. Då tar jag och Jossan husbilen och sover kvar . Blir lite trevligheter på fredagskvällen 🐎🍷

Nu i kväll har jag haft min gårdsbutik öppen. Det har varit fullt med kunder😀 Sitter och målar lite skyltar till logen mellan kunderna. Rogivande och avkopplande.

Några skyltar klara😀 Använder kaffe när jag målar skyltarna✌ Miljövänligt!