Från pinande vind till skön brasa

Morgonens hundpromenad bet i kinderna men hundarna var lyckliga....Ja men jävla väder...


Kände mig som en eskimå 😂

Eftersom det inte gick att cykla i dag till jobbet då det var så jävla kallt, halt och snöigt fick det bli bilen. Såg en och annan på cykel och undrade om de tappat vettet precis😂 Nej tack vill ha mina armar och ben i behåll.

Tog ut komp ett par timmar i eftermiddag för att ta emot hovslagaren. Nu går det 8 veckor igen😂 Tog iaf av snösulorna nu även att det plötsligt blev vinter igen...


Vikingur älskar iaf snön. Längtar till han börjar tappa sin päls så att man får se hans riktiga färg. Den börjar synas liiite.







Fina Svingla som är under inridning😍 Hon är så maffig! 


I dag på jobbet var det teater 3:orna som hade sitt slutprojekt! Helt fantastiskt! Så stolt över våra duktiga elever. En föreställning på 2,5 timma. Älskar PB och estetiska programmet. 




Klev rakt ut i kylan efter jobbet. Tog en promenad hemåt innan jag blev upplockad på vägen av Jonas. Det första jag gjorde när jag kom hem var att tända i braskaminen. Bästa möbeln som jag inte skulle kunna leva utan. Sååå skittrött i dag. Jonas fixar ute och jag inne. En bra fördelning tycker jag😀
Har haft Noel och Noah en liten stund i kväll då föräldrarna var på möte på förskolan. Älskar att vara farmor❤

Hästarna får vila i dag också. Vintervila är bra då varken ryttare eller hästar är taggade😂 Vi inväntar våren. I morgon blir det heller ingen ridning för då blir det bio med några tjejkompisar. Våga vägra vinter😂