Condeco, rusk och hallelujamoment


Startar alltid dagen med dessa två<3 De hittar alltid på lite galna upptåg på morgonpromenaden och ger mig alltid så mycket kärlek, mina lyckopiller❤



 I dag blev det en liten promenad ner på stan för att äta lunch med kollegor på Condeco. Sopplunchen där är fantastisk! Så jättegott och mysigt. Blåste lite kallt utmed Munksjön i dag så man fick hålla i hatten 😉

Har varit ute hos hästarna i kväll. Tänkte från början att jag bara skulle göra det jag alltid gör dvs mocka och fodra men det var så god uppslutning i stallet och alla ville rida trots det ruskiga vädret som kom under eftermiddagen. Så jag kunde inte heller motstå. Fyra hästar på rad i rusket men glada ryttare trots vädret :)  I dag red jag Svingla och jäklar vilket tryck det var i henne 😍 Det är Jonas som ridit henne det mesta men nu ville jag rida henne och det var ett sånt där hallelujamoment <3 Inte undra på att det är hans nya favorit. Min fina Svingla har ett riktigt bra steg med bra framåtbjudning. Hon bjöd mig också på en ökad tölt som var magisk. Var första gången jag provade att tölta och det föll sig så naturligt för henne <3 Min vackra röda <3

Nu var det skönt att komma in och parkera i soffan och tända lite ljus och bara softa. Gör inte det så ofta så då blir det lite lyxigt.