Väntan och oro

Svingla har börjat fylla i ljuvret så nu vågar jag inte åka i väg. Pysslar om mina dräktiga varje dag, sprayar och ger de kraft. Det är så njutbart att gå i flocken och känna deras energier.
Miste ju Sendings föl förra året så i år är jag faktiskt lite orolig. Allt kan hända. Var uppe sent i går kväll och då var det lugnt. Det kan gå snabbt men det kan också dröja ett tag till. Svårt att veta eftersom det är hennes första föl.
Hon är så fin min vackra röda❤

Enligt beräkningen ska hon ha runt den 12:e men man vet aldrig. Nu börjar vaket😂. Tur man har semester! Ska ta en lova i hagen nu på morgonen och leta flughuvor. Hon är expert på att tappa dom😂

Njöt av kvällsridturen i går😍



Tack min finaste lilla Komma! ❤ Tiden stod stilla. Jag njöt av tystnaden och att vara med mig själv mitt i livet, här och nu. Det har varit så mycket den senaste tiden som påverkat mig. Nu känner jag mig i balans igen och ser framtiden an med spänning😜  Lugnet, att andas och meditera är balsam för själen❤ Tacksam för alla våra djur😍
I dag blir det bilvård med en kompis som kommer på fm. 😀😀😀Ska äta lite lunch, fika och bara ha det gott. Sen kommer bilarna att glänsa😂