Semester, hundpromenad och tratt

Äntligen har jag semester. Har varit lugnt de senaste veckorna på jobbet så det känns som om man trappat ner:)
I går var vi bjudna på lunch hos Catharina som är sjukskriven. Då gick den eftermiddagen😂 Riktigt trevligt och vädret var kanon så vi kunde sitta ute och äta.

Var hemma och hämtade Blossa så hon fick lite miljöträningHon skötte sig perfekt😍
Sen började det blåsa upp så då fick det bli kaffe inne. Beundrade deras vackra trädgård. 



Har fantastiskt bra och härliga kollegor!


På jobbet i dag städade vi och fikade mest 😂 Så trevligt att börja sin semestern på😆 detta sätt!

I em kom Annika hem till mig med sina hundar så gick vi en promenad i skogen. De sprang och lekte alla hundarna och Blossa njöt😍Fick låna en tratt till Vilda. Hon har fått  ett litet sår runt ena bakklon som  hon inte kan låta bli att slicka där. Kommer att läka fort.  Hon är sååå sur på mig nu😂
I helgen blir det en hel del ridning och jaghar som mål att städa tvättstugan och våra garderober också. Sen ska vi hinna med att hälsa  på Lina och August som flyttar ihop i en lägenhet i helgen. 
Har börjat packa husbilen för att bege mig med hundarna mot okänt mål ett par nätter. Jonas jobbar hela nästa vecka. Ska bli skönt att bara vara lite själv. Promenera vid havet, äta gott och vila o lyssna på deckare. Underbart!!! Det ser jag fram emot.