Gårdsfix, utflykt och packa

Vi håller på och grejar o röjer inför bröllopet. Rider där emeĺlan😀 Rensar ogräs och gör fint på gårdsplanen. Kör med röjningssåg och klipper gräsytor. Fikar och har det underbart på altanen däremellan 💥
Roligt att göra riktigt fint! Vi brukar ju ha väldigt fint och i ordning annars också. Både jag och Jonas är taggade😜Nu ska gårdsplanerna få sig ett ansiktslyft. I går var vi på utflykt till svägerskan i Mullsjö på kvällen.Det var skönt att komma i väg lite. Åt och drack gott o planerade den andra svågerns 60 års present. Blir iaf en resa tillsammans med svågrar o svägerskor i september😀 och en upplevelse. Kommer att bli såååå roligt! 😜😜😜




Blossa sommade gott på deras altan efter att ha luktar runt på deras gård med kor, kaniner, hönor, hästar, marsvin😂😂😂 Roliga hund😂

I dag ska jag testa mina nyinhandlade ridsaker som jag köpte på sm. Ett rundsytt träns som jag velat ha så länge, nya gummityglar till det nya tränset, en ny lädergrimma, och ett par nya stigläder från Karslund. Hmmm ruinerad typ 😂


Det ska Eydis få ha till hösten när vi börjar rida igen efter vilan😍.

I går hade jag öppet butiken hela dagen när jag ändå var hemma. Har nu sålt slut på alla mina gråa lammskinn och även de frysta lammdetaljerna börjar ta slut. Så roligt! Så många trevliga människor man får möta💕. I dag ska jag hinna med att åka till Tingstad för att köpa nytt  presentpapper, snören, papperspåsar och silkespapper. 

I dag blir det forsatt fix ute och jag ska börja packa in i husbilen för i morgon bitti drar vi till ostkusten några dagar! Ska bli så skönt och vädret ska ju bli kanon! 💥💥💥 Blir nog en sväng förbi Häradsvallen i helgen där sm i GK går😜 och tittar på lite fina hästar. Kanske blir ett träns till 😆👏👏👏. Har sett ett som jag vill ha. Nu har ju plånboken vilat några dagar😂
Nästa vecka laddar vi för roadtrip med Roger o Annika😜 Då får vi se vart vi hamnar samt en sväng till vackra Smygehus till svåger o svägerska.