Behövde inte vänta😀

När jag skrev inlägget i går var klockan runt 8 på morgonen. Jag åt frukost och sadlade på Komma för att rida en sväng för att sedan släppa henne i sommarhagen. Tänkte kolla till Svingla och leta flughuvor.
När jag kom ridande på vägen fick jag se ett föl stå i hagen 😂. Lurad! 😂 Det var det vackraste föl jag sett😍
Första bilden på honom:

Sista bilden på Svingla i går vid 21 tiden. Kollade till henne sista gången 23.30. Då var det kavlugnt😂

Hittade efterbörden som var hel. Allt har gått bra som tur är. Ett vackert silverbrunt hingstföl😍 Lycka! Sannolikheten var bara 3.9% för silverbrun.Bilderna tog jag i går med mobilen.



Skulle kunna bosätta mig i hagen. Hon är en så fin mamma min Svingla❤ Det var bra för henne att bli mamma. Sen är det Kolfinnas tur. Hon har fyllt i lite, men det dröjer nog ett tag till.
På fm sen kom Annika och vi hade bilvård i flera timmar, men jäkla vad fina bilarna blev både invändigt och utvändigt. Hann med både fika o lunch. En riktigt trevlig dag. Sen kom Jossan och tittade på fölis.

I dag har Åsa varit här med sin Älskling och Blossa och hon har lekt o busat. Sååå roligt😍



Har ridit en sväng i kväll med ett gäng från Bårarpsstallet. Riktigt härlig tur😀😀😀
I morgon packar vi fikakorg för att bege oss ut i spårskogen i Habo med ett gäng hundar och trevliga människor. 😀 Blir lite kul uppletande för valpis också. Kanske hittar vi lite blåbär också. Har tagit in Komma i natt så jag hinner rida henne en sväng innan jag åker vid 10 tiden.