Regn och ost o vinkväll



Vaknade i morse och tittade ut... regn o grått... Ville egentligen gå och lägga mig. Hehe
Det som är bra med regn är att pollenhalterna lägger sig. TACK!
Släppte ut Komma och Sending som har stått inne i natt. Sending behöver minska i omfång 😂men nu är vi igång iaf. 

Haft fullt med besök på fm i dag. Under lunchen åkte jag hem och fixade lite plock och tvätt för att sedan åka tillbaka i ilfart till skolan och möten hela eftermiddagen.

I kväll är vi ett gäng tjejer som ska gå på ostkväll och en föreläsning in i ostarnas magiska värld. 😀 Det bjuds också på lite gott vin😀 Ska bli jättemysigt och intressant!

Jonas har semester den här veckan också för att klyva ved, så han fixar fodring av fåren och hästarna innan han drar på J Södra med en kompis i kväll. Lyxkväll! Mocka får jag göra i morgon bitti i stället. Brukar göra det varje kväll  för att hålla rent och snyggt. Tycker det är viktigt med ordning och reda. Fuskar lite i dag😀 Det är väl ingen annan som gör det antar jag😂

 Kommer nog hem glada i hatten båda två i kväll. He he

Har nu varit i kontakt med banken gällande totalrenovering av drängstugan, mitt och Jonas nya hem 😍 Snart kör vi igång! Husbilsprojektet verkar också bli en dröm som nu går i lås.Vi jobbar och sliter varje dag med gården och djuren, plus att vi har heltidsjobb båda två. Tycker att vi är värda detta nu. Ingen kan kalla oss lata iaf. Det bästa är att vi gör allt gemensamt och vi trivs och har roligt tillsammans! Älskar dig Jonas 😙