Perfekt födelsedag!

 Efter en intensiv arbetsdag med många besök och möten så blev jag uppvaktad av chefen och kollegor som stämde upp i skönsång. Jobbar ju på Estetiska programmet😂
Blev bjuden på kaffe och fralla😀
Dagen slutade med två möten innan jag trampade hemåt på min cykel. Jonas sa i morse när han gratulerade mig att jag skulle skynda mig hem. Typiskt att jag fick jobba över en liten stund. Trampade som en idiot hem😂😂😂
Alla pojkar var hemma, flickvänner och våra älskade barnbarn. Alla hjälptes åt att fixa med maten och grillningen.  Underbart gott! De bara parkerade mig i soffan😀

Alltså jag älskar när alla i min stora bullriga familj är hemma😂 Ungar o leksaker över hela golvet och en varm gemenskap. Det hela toppades senare med ostkaka, vaniljglass och hallon. 
Blev uppvaktad med ett presentkort från Hööks. Nu ska jag äntligen köpa mig en tömkörningsgjord.  

Ljudbok på och ryggläge. Behövde inte gå ut till hästar och får i kväll utan jag kunde bara vila ❤ Tack alla mina fina för att ni finns ❤