Motion, ljudbok och överaskning

De senaste dagarna har jag cyklat till jobbet. Så härligt! Först djuren, sen promenad med hunden och sedan cykla 5 km till jobbet. Känner mig frisk och stark! Förenar nytta med nöje och lyssnar på deckare på väg till och från jobbet. Perfekt!
Har ridit Sending på kvällarna också så jag får verkligen motion och är sååå skönt trött på kvällarna.

Har varit full rulle och i går efter jobbet åkte jag med Vilda till veterinären för att vaccinera och bokade in en tid för att skaffa henne ett pass till sommaren. Då ska vi lämna landets gränser.
 Sending börjar gå ihop sig lite. Vi kör klättring och skritt rundor och ska nu snart jobba upp flåset. Det är dock många kilon kvar 😂
I kväll väntar en överraskning från Jonas och barnen. Undrar vad de har hittat på?
Två nya lammungar föddes i morse. En liten söt med vitt på huvudet❤

Fick detta fina får av en vän i går. Den blir bra i köket. Grönt är nämligen min favoritfärg😀