Jobb och kvalitetstid


Jobbdagen gick väldigt fort i dag. Har fått en ny granne 😂 Skolsköterskan har flyttat in bredvid mig så nu blir jobbet bara ännu roligare och smidigare när vi har så nära till varandra. 👍
Mina arbetsuppgifter har varierat i dag. Från planeringsmöte inne på förvaltningen, till tonåringars kärleksbekymmer, föreläsningar om stress till arga mammor som man får ge lite extra omsorg😂 Kul dag!!!

Sen blev det äkta kvalitetstid med barnbarnen ute i det fina vädret en stund. Mockade och fixade i hagarna medans jag väntade på en kompis. Älskar att gå mitt i flocken😍 Vi red en skritt tur i den fantastiska vårvärmen och pratade om allt mellan himmel och jord😂 Tack fina Jossan! Vi avhandlade allt från hundar, middagsmat till uppfostran och våra män😂 Underbart! I dag var silverprinsen pigg😀. Han kändes så fin!
Fyllde på med ny energi! 
Sending fick gå ett ridpass på banan i dag i ca 25 min.  Vi red skritt med lösgörande övningar. Hon känns fin min vackra bruna😍. Eydis får vila i dag.
Kom lite kunder och handlade i butiken i kväll. 
I kväll fortsatte jag och Jonas planerar  våra nya projekt😂 Älskar min man ❤❤❤