Energilös men tacksam

Hårt arbete tar ut sin rätt.Känner mig trött och energilös. Mycket på jobbet just nu men på fredag slutar jag kl 12. Sen bär det i väg för att titta på valpen😍 Åhhh det ska bli sååå mysigt! Så roligt också att vi är tre som har valpar samtidigt så att vi kan träna ihop😀

Igår reds både Eyvindur och Komma i skogen. Fick besök av en Friggare i går😀 Hon brukar ha kurser för Emma Örtendahl hemma hos sig och jag var välkommen att rida kurs där när jag vill. Får se om jag provar det. Har bestämt mig för att satsa på hunden i år och vila med häst tills jag känner att jag har fått tillbaka lusten att rida kurs.Väntar ju föl i sommar också och det ska bli jätteroligt! Håller bara tummarna att det går bra med fölningarna i år. I dag får hästarna vila för det har varit sånt jäkla väder. Passade på att handla lite nya grejer till valpen på Rilo. Ett lila koppel😍 och lite goda ben till Vilda.

Har haft en vilsam kväll med brasa och en kopp te. Behövde varva ner lite och Jonas skämmer bort mig😍 Tacksam för alla fina som finns runt mig, djur som människor!