Dröm går i uppfyllelse

Om någon vecka får vi äntligen hälsa på våran nya valp ❤ . Ska bli så himla kul. Ser fram emot att börja med vallning. Som jag längtat. Vi har ju alla förutsättningar😀
Herregud, jag får nypa mig i armen!!! Efter allt slit vi lägger ner varje dag på gården  med alla djur är vi värda detta. Det är mer arbete än vad man kan tro. Oavsett hur man mår måste man ut. Får inte känna efter... Kan aldrig ta sovmorgon. Men det är värt allt som man får tillbaka😍 Älskar det här livet och vill inte byta bort det för allt i världen!

Snart påbörjar vi även husrenoveringen till oss. Hehehe
Många drömmar som går i uppfyllelse! ❤

Har förberett mig lite ikväll inför konferensen på fredag där jag ska berätta om hur vi arbetar med skolnärvaron och vad som är framgångsrikt. Hann med en liten ridtur på Eyvindur i dag och longerat min vackra bruna och tömkört Eydis😀 Gick så det visslade.  I morgon blir det jobb hela kvällen så då får hästarna en vilodag. Nu sova lite innan cykeln går mot stan i morgon bitti.