Vacker men snurrig dag

Klockan ringde 05.30. Upp och fodra djur, men nej det gick bara inte...Mitt huvud snurrade nåt fruktansvärt. Mådde illa. Fick ligga kvar till 06.15 innan jag kunde kliva upp. Jag var fortfarande yr, men klarade ändå av att gå ut. 
Tog lite härliga bilder när morgonsolen höll på att gå upp :)
På väg till jobbet i bilen fick jag ta det lugnt... Fortfarande yr...fy faan vad läskigt... Väl på plats på jobbet gungade tillvaron rejält. På väg till ett besök vinglade jag i korridoren.. Fick verkligen koncentrera mig... Mådde illa... Kristallsjukan sa skolsköterskan. Ofarligt men obehagligt...
Vid lunch fick jag ok från chefen att åka hem och vila. 
Vilade en stund i sängen och då kändes det bättre men inte bra.
Ut och få frisk luft. Sadlade på stabila Kolfinna och tog med mig Vilda i det fantastiska vårvädret! Fick hålla mig i manen ett par gånger. 
Mina fina tjejer!!! <3

I kväll har jag tagit det lugnt. Yr fortfarande men inte illamående. Följde med Jonas till Forserums och handlade mer mineralbaljor till fåren och hästarna. Jobb i morgon så det blir tidig sänggång. Lagade lite schnitzel och potatismos o gröna ärtor i kväll. Mätt o go o lite yr. 
Gonatta!