Goedag :)

Dagen startade med ruggigt väder på morgonpromenaden med Vilda. Det var i allafall uppfriskande!
På lunchen i dag så träffade jag en gammal arbetskamrat och vi åt libanesiskt:) Det var riktigt kul att träffa henne i dag. Dessutom hade hon ett glädjande besked:) 
Efter lunchen så hade jag tagit ledigt från jobbet. Tid som jag jobbade in förra veckan. Tanken var att vi skulle skjutsa Fredrik till Arlanda, men lyckligtvis fick han åka med brorsan som skulle gå på AIK i morgon. Så skönt att få vara ute när solen skiner :) Ser fram emot helgen som ska innehålla SOL! Kommer också att innebära mycket ridning :) Så underbart! På söndag blir det grillning på stallbacken  med stallkompisarna:) Nu är det vår!!!
Mockade o fixade i stallet. Ja muskler och motion får jag! Blev bjuden på eftermiddagsfika hos svärmor ute i trädgården; kardemummabullar och god kaka:) 
Hade tänkt rida en sväng i solen men hästarna hade gått iväg lååångt bort så jag orkade inte hämta en häst :) Lat? Nej, bara gjorde annat fix i stallet i stället :) Vilda har fått en liten infektion runt en klo :( Tvättade rent och tog på jodopax. Det går ju inte rida utan Vildisen <3 

I kväll blev det hemmabakad pizza och en kall :) Nu soffhäng och mys med barnbarnet <3 och mannen <3

August var hemma en sväng med en tjejkompis och hämtade lite grejer. Han ska nämligen bo i Fredriks lägenhet när han är i Asien i två månader. Hur glad var inte han då???:) 
Ja... Här sitter vi nu jag och maken och helt plötsligt är alla killarna utflugna! Känns så skönt att alla mår bra, har jobb, vänner och trivs med livet. Det är lycka och rikedom <3
Love life <3