Andlig spis och nya skor:)

I går var det en sån där dag när jag riktigt kände hur det spritter i benen. De vandrade då ner på stan där jag inmundigade ett par färgglada gympadojor :) 
Riktigt nöjd och jäkligt sköna, så nu ska här motioneras. På jobbet var det en lugn dag men trivsam :) Klagar inte! Träffat flera klasser nu och presenterat mig och det känns kul! Trevliga och pratsamma, glada o positiva ungdomar :)
Längtade hela dagen till kvällens kurs! Snacka om häftig upplevelse!!!
Vi fick prova på psykometri och fick ett föremål i handen att hålla i och känna in. Jag prickade helt rätt och blev glatt överraskad av informationen som flödade fram, utan att analysera, värdera eller tolka informationen som kom. Jag fick en ihopviken lapp med en deltagares namn. Såg ju givetvis inte vad det stod på lappen!  Kunde säga hur personen i fråga kände sig och även tala om vem det var i gruppen. Bingo! :))) så jävla häftigt! Tack mina vägledare <3 
Var helt dränerad på energi när jag kom hem och somnade ovaggad. 

I dag cyklade jag till jobbet. Urskönt! I kväll efter jobbet blir det stallet. Ska jobba med mina unghästar i dag och rida Komma. 
Bara göra några timmar till på nya jobbet :)