Vårkänsla

Vaknade tidigt i dag. Kände mig ovanligt pigg och utvilad. Drog igång lite städning på morgonen, fortfarande fylld av energi från gårdagen. 

Avtackad
I går blev jag rejält avtackad. Inför personalen höll biträdande rektor ett fint tal till mig! Fick en vacker blombukett med tulpaner som är så vackert och vårigt! Älskar tulpaner!
 Och en fin ängel i keramik :)
Vid lunch bjöd några kollegor mig på mat på Anna Gretas. Fick en mycket fin present; ett vackert keramikfat! Blev så himla glad:))) 
Sen blev det krogrunda där flera kollegor dök upp! :) 
Många skratt blev det under kvällen och en och annan öl :))) Jag kommer att sakna alla fina människor! 

Vårigt
Efter middag i dag red jag en sväng på Komma med sällskap av Vilda:)
Vårkänslan infann dig. Varmt och soligt, ingen snö och dofter av vår! 

Får hoppas att solen kommit för att stanna så att det torkar upp ute. Längtar tills tussilagona börjar lysa upp utefter banvallen! 

Borstade och pysslade om lilleman också . 
Han gillar att mysa i halmen :) han hade halmstrån överallt. Hahaha

I kväll har vi ätit mat hos svärmor och myst med  barnbarnet <3
Nu HV och sedan mello. Trevlig lördag!