Strimlat och snackat

Ja i dag har jag rensat papper och akter på jobbet och strimlat :))) 
Härlig känsla :) att göra sig av med gammal skit... Nu börjar mitt kontor bli tomt. Alla mina privata böcker och material har jag tagit hem. Nu är det bara 9 dagar kvar :) på Junedalsskolan innan nya spännande utmaningar väntar! 

Sen på lunchen blev det en kall men frisk promenad med våran älskade busa <3 ingen vårkänsla i dag, utan bitande kyla...
Hon gör mig lycklig hela tiden <3 våran Vilda! 
I kväll blev det ingen ridning men social samvaro med alla stallvänner <3 Mycket kaffe blev det medans samtalen handlade om funderingar och känslor kring barn, värdegrund, funktionsneddsättningar och professionellt bemötande! Inget hästsnack :) Hahahaha 
Längtar till morgondagen då jag och Cathrine ska på kurs på kvällen ! Mer om detta spännande i morgon! Det är inte vilken kurs som helst :) Wiiiieeee