Stillhet i natten...

Mitt i natten...tankarna kommer...Efter en dag med sorg på jobbet men också en massa kärlek så känner jag mig hoppfull inför framtiden! Cancern tog en kollegas liv alldeles för tidigt... Det var ändå mycket kärleksenergier som strömmade ut <3 och fyllde hela skolan! P har satt ett kärleksfullt avtryck och jag är så tacksam över det korta möte jag fick med denna fina man <3
Kvällen blev lugn i soffan och jag somnade till och från, till karate kid. 
I morgon, eller i dag faktiskt,  så är det Augusts födelsedag. 19 år med denna unga fina man med humor och massor av kärlek <3 Alla pojkarna kommer hem i morgon och äter frukost tillsammans för att sedan hjälpa till i skogen :)
Jag ska baka en kladdkaka med vit choklad och hallongrädde till och laga god mat till kvällen då alla söner med flickvänner kommer! Så mysigt! Tror det blir viltgryta med rårörda lingon. 
Sov gott nu världen och låt änglarna vagga er till ro <3