Perfekt avslut

I dag har jag varit på klasskonferenser på PB och träffat alla mina nya arbetskamrater. Det var verkligen tempo i dag men oj vad roligt! Det kommer att bli kanon! Längtar till den 3 mars :) då jag kör igång på riktigt! Känns väldigt roligt att få jobba med äldre ungdomar!
Kan säga att jag var trött i kolan när jag slutade kl 17 :) Direkt iväg till A6 och storhandla..Hade planerat att laga lövbiff när jag kom hem, men det behövde jag inte för August hade gjort kyckling och potatis när jag kom hem <3 Älskade unge! Ett glas rött till det för att fira mitt nya jobb! Behövde inte göra hästarna i kväll för det gjorde min älskade man <3
Parkerade i soffan trött och nöjd!
Sen fick vi besök av barnbarnet <3
Världens bästa Noel <3 
Snart 8 månader och har fått en liten tand och kan ta sig fram över golvet nu :)
Tacksam för allt fint jag har runt mig och om några månader ska han få ett syskon <3
Bra avslut på dagen!