Nya jobbet och onsdagsfika :)))

I eftermiddag besökte jag mitt nya jobb för överlämning. Min gamla rektor som numera är gymnasiechef på PB hälsade mig välkommen och jag blev glatt överraskad när det visade dig att personalen bjuds på gofika varje onsdag :))) Det gillas! Så var det även på Junedalsskolan när han var rektor och alla längtade till fredagsfikat. Det togs bort när vi fick ny rektor:( En så viktig grej  som det innebar, uppmuntran, social gemenskap o trivsel! Tack Henrik, du är bäst! Du vet hur man ska göra!!! 
Det här kommer att bli kanon att vara på Estetprogrammet! Nu är det bara två dagar kvar!!! Wiiii
Tog en liten bild på mitt nya kontor, som är mycket mycket mindre än det jag har nu :) iaf blev det en bild på en stol :) Inte min favoritfärg på möbler :), men jag ska nog pimpa det till det bättre :)


Var inte hemma från PB förrän vid 17.30 och då åkte stalloverallen på. 
Myste lite med killarna i kväll och gav Ess kraft och lucern då han växer något otroligt :) 
Nyhalmat och mysigt :)
Han är så charmig min fina lilla kille <3