Nice helg :)

Började helgen med att vara ledig fredag.
Min lilla fluffboll <3 blev duschad och trimmad och fick massage! 
På lördagen mötte vi upp Cathrine o Magnus och käkade brunch på Ikea. På alla <3 dag :) Mycket trevligt! Sen blev det lite shopping på Ikea också. Bla kom vi hem med en ny barnstol till lilla barnbarnet Noel <3 
I juni kommer han att få ett syskon. Underbart! 
Älskar att snusa på honom <3
Sen passade vi på att hälsa på Phille i sin mysiga lägenhet på Torpa och hjälpte till att sätta upp ett par lampor! 
Solen sken när vi kom hem och självklart fick det bli en tur i skogen på Komma och sen Kolfinna! Motion får man iaf :) 
Lovely <3 Älskar att tölta fram ljudlöst i snön med älskade Vildisen som bästa sällskapet. Hon njuter kan jag säga och jag också!

Så här blev mina nya påslakan som jag köpte på Ikea. 
Mello och taco-kväll o en go kväll med Jonas <3 efter arbete ute med får och hästar. 
I dag söndag gjorde jag middagsmaten på morgonen; potatisgratäng o fläskfilé innan jag gick ut till hästarna. Fick trevligt besök av Carina o Tuva som hängde med på en ridtur i skogen :) Glada hästar o hundar:) Mockade o fixade ute och sen fick jag vackert ställa mig i tvättstugan. Skönt att få undan. 
Nu hejar vi på de svenska killarna i andra åket och hoppas på medalj!