Fin vinterdag i stallet

Äntligen sol och snö :)
I dag blev det en härlig ridtur på Komma, med sällskap av Vilda, min fina aussie :) 

Komma och jag tränade på övergångar i skogen. Behöver träna mer på övergången till trav. Sen tog jag in Ess <3 då han fick sin dagliga dos av kraft och lucern. Han växer väldigt fint och han kommer att bli stor <3


Han har så otroligt mycket man och svans som växer så det knakar. Ess är trevlig i all hantering. Det är bara att hämta honom i hagen. Han går så snällt efter. Lyfter hovarna och grejat med honom. Han är så duktig, stora killen! 
Även mina två ungston Eydis och Svingla fick komma in och få kraft. De blir 3 år i vår och sommar :)
 Har tänkt vänta med inridning till nästa vår, det året de fyller 4:a. Ingen brådska utan jag ska skynda långsamt. 
Sending har jag också börjat ge kraftfoder ett par gånger i veckan. Hon börjar bli rund och fin om magen nu <3 Så spännande! 
Cathrine fixade med sina fina isabeller i dag. Spännande vad som döljer sig i Litlas mage :)

Undrar när min nya klubbjacka från Frigg ska komma? :) Så kul att starta om i ny Islandshästklubb med mina vänner :) In med det nya och ut med det gamla:)))

Lite arbete hos fåren blev det också
och mockning i lösdrifterna. 
I kväll går bilen till Tenhult och Cathrine o Magnus.  Melodifestival , skriva momsen och käka räkmacka står på agendan :) Trevlig lördag alla!