1 september

KHösten börjar smyga sig på... Löven på björkarna i trädgården har börjat gulna och singla ner. Klippt gräset i dag och städat i ordning i trädgården och tömt lite krukor med vissna blommor. 
Väntar... Svärfar ligger och väntar på att få komma över till andra sidan. 86 år och levt ett rikt liv med barn och barnbarn och barnbarnsbarn. Aldrig tidigare varit sjuk. Att få dö av ålder och somna in är väl det alla önskar sig. 
Nya liv föds. 
Älskar lilla Noel! 
I dag har jag hälsat på Phille i sin nya lägenhet som han har målat om o fixat med. Jättefin! 
Pysslat om mina hästar och promenerat med hunden. Då njuter jag. På kvällspromenaden var Luna med :))) 
Underbara katt! 
Nu har jag ro i själen igen efter ett rent helvete med sjuka människor som kränkt och förtalat mig, min man och stallkompisar... Lugn och harmoni råder igen i stall Ängens Gård. 
Vi kommer inte att ta emot några fler inhyningar nu. Tre inhyningar har flyttat ut med buller o bång:)  Vi måste alla läka o vila och hitta tillbaka till glädjen igen:) 
Känner mig glad :)))
I morgon blir det en ridtur i skogen! Härligt!