Skönt med fredag :)


Slutade iaf liiite tidigare i dag, så kl 16 slog jag igen kontorsdörren. Påsklov, men inte för mig :( Har gjort en en 46 timmars vecka den här veckan och det känns efter USA resan.. Det har varit skönt väder ute i em så mocksysslorna och fordringarna gick som en dans! Hon är vacker nu min dräktiga Kolfinna <3 Undra vad som döljer sig där inne :)) ??? Hon äter iaf kraft med frisk aptit :))) 


Gick även en längre promenad med Vilda i kvällssolen och hoppade ridningen i stället.  
I morgon blir det träning på hästryggen igen och grillning på stallbacken :)
Nu mat från Libandeli och ett glas rött med August, Fredrik o Julia . Lyxar till det lite med sönerna o svärdottern. Jonas han roar sig med bilbingogänget i kväll så i morgon blir det tidigt ladugårdspass för min del :)
Mysig fredagskväll! Efter den här veckan så sitter det fint att umgås med familjen <3 <3 De ville pyssla om sin mamma i kväll så nu sitter jag och väntar på maten :)))