Bästa Hovis

Haft en fantastisk solig förmiddag i stallet då Hovis varit å skott o verkat våra hästar. Han är duktig och lugn! :)))
Duktiga Tindra fick skor på för första gången.
Min lilla känsliga Eydis blir bättre o bättre på att stå uppbunden ock bli verkad. 
Vilda njuter i skuggan och tuggar hovbitar :)))
Blev gofika i solen i trevligt sällskap. I dag har vi också tagit träckprov på alla hästar. Fixat o klart! 
Avslutade kvällen efter jobbet med en skön ridtur med Emma och Skrudur! 
Efter att ha sugit ut det gottiga av dagen och solen gått ner, blev jag ridsugen igen :) Tog ett ridpass på banan med Sending <3 Min underbara vackra bruna som är sååå fin nu! 
Hon bjöd mig på en avspänd, spänstig tölt med aktion:))) Måste vara de nya skorna:))) hahaha ... Nä så är det naturligtvis inte. Man kan inte trolla med skoning ;) Vi har tränat min vackra bruna och jag å det ger resultat! Njuter!