Alltså wow!

Nu har jag äntligen påskledigt! Avverkade mataffären snabbt efter jobbet för att fylla på påskmaten :) Jag var inte ensam... Hahaha Nu är kyl o frys uppladdad för grillning, påskmiddag med familjen och gäster :))) Startade en efterlängtad ledighet med en upptäcksfärd på Komma <3 med Cathrine o Litla!
Hittade ytterligare en ny ridväg i kväll :) Det blev en sån där wow känsla. Utsikt över Vättern och våran gård! 

Här ser man gården!

I morgon ska det bli skönt att vara ledig!!! Kunna fixa hästarna på morgonen utan att stressa i väg till jobbet, njuta av kaffe och morgonmysa med Vilda <3 LYX!!! Fördelen med att jobba mycket är att man verkligen uppskattar de små sakerna i livet! 
Ska rida på fm med bästa sällskapet! <3<3<3 
Min glada lyckliga hund!!! Vi ska njuta av lugnet o  stillheten i naturen mitt lilla energiknippe och jag! Sen kommer det tvåbent ridsällskap efter lunch, så då byter jag häst och tar en tur till! Tur att man har ett gäng hästar att byta med :)