YMCA

Åhhh vilken rolig 80 tals fest! Nu har vi firat våra underbara vänner Ewa och Anna som fyllde 50 år! Så snygga <3

Det var länge sen jag hade så roligt :)))

Vi bjöds på god mat och en fantastisk bar med billiga drinkar :)) Där var det ständig kö! En drink för 5 kr:)
Discjockeyn drog igång framåt kvällen med 80 tals musik! YMCA och Michael Jackson och Madonna satte fart på alla, gamla som unga:) Yngsta gästen var 6 mån och äldsta 93 :)) Ja jävlar vilket drag! 
Jonas dansar i neon o peruk :))) Hahaha lite dimmigt kort, lika dimmig som Jonas:) 
Min vackra cupcake till kaffet:
Kl 03.15 åkte vi hem glada och nöjda efter en härlig kväll med massor av trevliga människor! 
Somnade gott i går :) Tack mina fina vänner för en trevlig 100 års fest!!!
Sov 3,5 timmar i natt innan klockan ringde! Upp och mata fåren och hästarna. Vi hjälptes åt jag o Jonas. Gick sen en uppfriskande promenad med våran vackra Vilda .<3<3<3
Nu blir det frukost och kaffe o herrarnas stafett!! Hejja Hejja 
Ja det blev ju ett GULD till Sverige igen:)))
Firade det med en ridtur på Sending! 

Sen fick Kolfinna och småtjejerna komma in och få kraftfoder och ompysslande.Kolfinna växer så fint! Likaså mina tvååringar. :) 
Ett jävla skitväder har det varit i dag! Regn regn regn
Nu vill jag ha sol och vår!