Snö i dag

Vaknade och det var lite vitt ute... Vill inte...Inga lamm i dag på morgonen iaf. Vi hjälptes åt att fodra alla djuren på morgonen.
Vilade en stund vid frukost och passade på att städa av lite och fixa lite i tvättstugan på förmiddagen innan jag gick ut. Jonas och jag hjälptes sedan åt att brodda hästar och rengjorde lösdrifterna. Blir det minusgrader blir det mer tungjobbat..Emma o Kicki var här på fm och pysslade om deras hästar. 
Förkylningen har brutit ut och jag mår inte alls bra😞, men det hjälper ju inte att gnälla...Alvedon löser det mesta!!
Åt rester till middag i dag. Skönt att slippa laga mat när man inte är pigg.
Nu i em ska jag löslongera min vackra bruna och städa i ordning lite i fikarummet och sadelkammaren .Det blir skräpigt o stökigt när vi är så många. 
Sen får det bli soffan tidigt efter ladugården. Inte senare än 20 iaf. Håller tummarna för att det inte blir lammning sent i dag. Kroppen går på sparlåga. Kände i går att jag inte hade någon energi.
Tog kort på Harry  ❤️innan i dag.
Här kommer bilder på löslongeingen. Vilda hjälper till att hålla igång Sending 😀
 
Lika i steget 😄😄😄