Seg vecka

I går fyllde Oskar 24 år ❤️ Vi blev bjudna på god mat o fika! Mysigt! Fattar inte att mina barn e så stora! 
Att vara sjuk, gå hemma och inget orka göra, det är verkligen en prövning för mig. Känner mig dock bättre, men långt ifrån bra...😒 Har försökt att vila och varit en duktig flicka, den här veckan, men i dag på morgonen försov sig Jonas lite. Jag var då tvungen att kliva upp kl 06 att hjälpa till för att han skulle hinna till jobbet. Tyckte jag kände mig ganska pigg ändå när min saknade overall åkte på. och jag stod barnsligt ivrig att bevisa för mig själv att jag nog är frisk nu! Men det kände jag ganska snabbt att jag inte var. Kroppen och lungorna var tröga o tunga... Hostan o förkylningen gjorde sig snabbt påminnd...Svetten lackade av att bara fodra o vattna fåren på logen o fodra hästarna...Jävla skit! Nåja det är bara att acceptera att jag inte är frisk på långa vägar!!! Slukade i mig multivitamin, kan jang o Kåvepenin o kröp ner i sängen igen efter 45 min morgonarbete... Usch...
Känns som om jag sprungit ett maratonlopp... Bara att fortsätta vila...