Tulpaner o kaffe latte

Sitter i köket och snörvlar, hostar o nyser...ytterligare en dag hemma från jobbet. Tycker lite synd om mig själv för jag känner mig så ynklig..
Begrundar mina fina tulpaner på köksbordet som jag fick av Marie i går för att jag hjälpt henne med sin häst 😄 Tack! Man blir glad av vackra blommor!
Försöker starta igång kroppen med lite kaffe latte men den vill verkligen inte i dag...jävla skit..
Vilda tittar lite uttråkat på mig när inte matte orkar gå på promenad❤️. Hon får vara ute i trädgården tills husse kommer hem. Hon har varit ute med Jonas tidigt i dag på morgonen hos djuren så det går absolut ingen nöd på henne. Kolla hennes bedjande ögon..
Det är jobbigt att vara stilla och vila när man är van att hålla igång hela dagarna. Inget för fru Fredriksson! I dag vill verkligen inte min kropp. Går och drar täcket över huvudet en stund tror jag.