Kl 17 = jobbdagen slut

Brukar försöka sluta någon timma tidigare på fredagar, men i dag stängde jag igen kontorsdörren kl 17. Kände mig nöjd ändå med dagen. Uträttat många bra saker :)
Runt lunchtid tog jag flex en timme och åkte ut till Åsa för att ta en kopp kaffe. Fina Tara hämtades precis när jag kom. Hon ville nog inte åka hem :), öronen bakåt och hon ville inte gå på transporten förrän Åsa klappade henne lite lugnande på rumpan. Hon har haft det bra och jag har nog aldrig sett en sån stor förändring på en häst som med henne. Från att när hon kom var bakskygg och otrygg o osäker, kommer hon springande i hagen när Åsa visslar, och lägger huvudet på hennes axel. Hon är inte längre lika rädd om sin bakdel och trygg med Åsa.  Vackert att se! Hej då fina Tara. Du är värd det bästa! 
Gjorde lite hemmagjord pizza i kväll. Mums! Nu blir det soffan en stund innan vi går ut för att titta till lamningarna! Skönt med helg! I morgon förmiddag blir det ridning på min vackra bruna:)