En helt vanlig dag

Arbeta kan man göra på många olika sätt. I dag har jag verkligen fått svänga mellan olika typer av samtal😄 Det gäller att man kan ställa om snabbt när man möter alltifrån ledsna ungdomar, glada ungdomar, trött personal, trötta föräldrar, arga föräldrar, oroliga mammor, rädda elever, slagsmål, tjejtjafs och omotiverade  och stressade ungdomar. 😝 Känner mig personlighetskluven i dag och hjärnan känns som en kokande massa! En helt vanlig dag på jobbet!
Arbetet fortsätter när jag kliver över tröskeln hemma. Matlagning, slänga i en maskin tvätt och passa på att para lite strumpor medan potatisen kokar. Fram med maten som ingen är hemma för att äta... Ja jag tar en matbit på stående fot medans jag plockar i diskmaskinen. Fram med dammsugaren. En helt vanlig eftermiddag efter jobbet!
Ut och dra på overallen  för att fodra hästarna. En ovanlig kväll eftersom jag inte behövde hjälpa till med fåren i kväll och inte red någon häst. Tack snälla Oskar för hjälpen! 
Byta om och bege sig till nästa jobb i Gravyrlsdan. Hemma 22.40! Sketslut!
En helt vanlig dag helt enkelt! 
Gonatt!